۱ مهر ۱۴۰۳، ۱۹:۰۶

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان خبرداد؛

تدوین برنامه راهبردی توسعه حمل و نقل جاده ای در گلستان

تدوین برنامه راهبردی توسعه حمل و نقل جاده ای در گلستان

گرگان- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان گفت: برنامه راهبردی توسعه بخش حمل و نقل جاده ای در راستای برنامه توسعه هفتم استان در حال تدوین است.

به گزارش خبرنگار مهر، عادل مصدقی عصر یکشنبه در جلسه با معاون حمل و نقل اداره کل با اشاره به تدوین سند راهبردی و جامع بخش حمل و نقل استان، اظهار کرد: برای اجرایی شدن این سند در بخش کالا و مسافر اقداماتی با هماهنگی صنوف صورت گرفته تا روش‌های مدیریتی جدید اجرا شود.

به گفته وی، در اجرای این سند تمام تلاش بر استفاده و نظارت بیش از پیش صنوف، انجمن‌های کارگری و کارفرمایی مسافر و کالا بر این بخش است.

مصدقی با بیان اینکه کمبود نیروهای متخصص و متعهد یکی از موانع تسریع در اجرای این سند است، افزود: برای اجرای بهینه این سند نیاز به بهره مندی از دانش و تجربه دانشگاهیان، بازنشستگان و صنوف و پیشکسوتان این بخش داریم.

وی، اتاق بازرگانی را ظرفیت بسیار ارزشمندی برای اجرای هرچه بهتر روند اجرای این سند برشمرد و گفت: سرمایه گذاران، کارخانجات و شرکت‌های تولیدی، بخش‌هایی هستند که به اجرا و توسعه این بخش می‌توانند کمک شایانی کنند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان گفت: با بهره مندی از این ظرفیت‌ها می‌توان فعالیت‌های جدیدی را در بخش حمل و نقل کالا و مسافر از جمله استان انجام داد و الگویی برای کشور شد.

مصدقی گفت: ارتقای کیفیت حمل و نقل و افزایش ایمنی جاده‌ای همراه با واقعی سازی درآمدها از اثرات تدوین این برنامه راهبردی بوده و منجر به اجرای بهینه طرح ساماندهی حمل و نقل محمولات معدنی و ساماندهی فعالیت وانت بارها در محورهای برون شهری خواهد شد.

در ادامه این جلسه معاون و رؤسای ستادی و کارشناسان بخش حمل و نقل کالا، مسافر و ترانزیت به بیان پیشنهادات و راهکارهای لازم دراین باره پرداختند.

کد خبر 6232950

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha